Dukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERASUPE/CIORBE

SUPA de ROSII (Low carb/ Low Fat)

SUPA de ROSII (Low carb/ Low Fat)

Pentru ca intr-adevar nu imi placea supa de rosii nici cand eram copil, am fost curioasa sa vad daca mai sunt si altii ca mine, si printr-un simplu google search “nu imi place supa de rosii” mi-a iesit in cale aceasta reteta pe blogul lui Chef Adi Hadean.

Mi –a suras ideea mai intai din curiozitate, apoi din cauza faptului ca nu mi s-a parut complicata, dar in final pentru ca tot aveam rosii proaspete romanesti din gradina mamei.

1

Asa deci  dupa principiul “nu cauta vinovatul, gaseste rezolvarea” (in ceea ce priveste problema mea) m-am pus pe treaba si credeti-ma ca inspiratia a venit la momentul potrivit si mi-a schimbat pana si gustul…imi place foarte mult aceasta supa de rosii!

Putin adaptata pentru dieta caci am renuntat la jumatatea de lingurita de zahar care se regasea in reteta originala.

1

Merita s-o incercati !

Ingrediente:

  • 1 kg rosii
  • 2 cepe uscate de marime medie
  • 1 capatana de usturoi
  • 1 lingura ulei de masline extravirgin
  • 500 ml apa (am pus supa de curcan-stock, caci aveam in congelator)
  • 1 lingurita sare grunjoasa (eu am pus sare roz de Himalaya)
  • busuioc si oregano (daca aveti proaspete, eu nu am avut si am pus uscat, merge si asa de minune)

Mod de preparare:

  • rosiile si ceapa se spala si se taie in bucati
  • usturoiul l-am curatat (desi poate fi pus si necuratat, caci spune ca dupa coacere se curata foarte usor)
  • asezati-le intr-o tava, puneti peste ele uleiul de masline extravirgin, sare, busuioc si oregano

2

  • puneti tava la cuptor pret de 30 min la 200 grade, suficient ca legumele sa fie putin patrunse
  • scoateti tava adaugati supa sau apa si mai dati la cuptor 20 min.

3

  • turnati in blender sau robot toata compozitia si mixati pana se omogenizeaza iar toate legumele sunt bine tocate
  • daca doriti o consistenta mai lichida mai adaugati apa calda sau supa, la mine nu a fost nevoie

4

Concluzia finala: de acum imi place supa de rosii!

Puteti servi cu un iaurt grecesc degresat si crutoane de paine, iar daca nu tineti dieta, recomandat de Chef ar fi o smantana.

5

In dieta dukan perfecta pentru zilele de proteina & legume (PL) incepand cu etapa Croaziera.

Pofta buna s-aveti!

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *