DESERTURIDukan ATACDukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERARETETE FARA TARATE DE OVAZ

CROISSANTE cu DOVLEAC (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten Free)

CROISSANTE cu DOVLEAC (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten Free)

Croissantele imi amintesc desigur de o terasa la malul marii, unde briza puternica pulverizeaza aerosoli, iar acest efect al curelor heliomarine este atat de benefic organismului.

Croissante alaturi de un latte macchiato …  dar astea-s povesti de vacanta, caci daca vrem sa ne mentinem trupul intr-o armonie cu gandul, as zice sa visam la croissante clasice din foietaj doar in vacante 🙂

Motiv pentru care am zis sa-mi satisfac placerea si sa-mi pacalesc putin trupul cu aceste croissante dietetice, care au avut un success deplin.

Asadar am preparat un aluat de strudel, ingrediente si mod de preparare AICI.

Am ales umplutura un piure de dovleac, ingrediente si mod de prepare umplutura dovleac AICI.

Restul, modelarea si umplerea,  fiind cele mai simple etape ale retetei de croissante.

Asadar, impartim aluatul in 2-3 parti cat de cat egale.

Pe blatul de lucru uns cu ulei de masline extravirgin, la fel si sucitorul, intindem o foaie subtire rotunda din fiecare portie de aluat.

Taiem foaia in patru parti cu o rola de patiserie sau cu un cutit si obtinem triunghiuri.

Asezam piureul de dovleac in fiecare triunghi si incepem sa rulam de la partea lata exterioara spre varful triunghiului ” lipind” varful de croissant prin presare cu degetele.

Asezam croisantele formate intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Le ungem cu un galbenus de ou amestecat cu 1 lingurita de lapte.

Coacem in cuptorul preincaliz la 180 grade pana ce acestea se rumenesc.

Gata, asa arata croissantele noastre coapte ! Sunt delicioase si-s convinsa ca or sa va placa 😉

Cand se racesc le putem pudra cu lapte praf degresat sau indulcitor pudra.

In dieta Dukan, croisantele se pot consuma incepand cu etapa Croaziera zilele de proteina & legume (PL).

Iar daca va incumetati sa le umpleti cu branza degresata indulcita si fructe goji adaugate, le puteti consuma  in zilele de proteina pura (PP).

Eliminand laptele din aluat si inlocuidu-l cu apa, veti obtine un aluat bun pentru etapa Atac a dietei dukan. Astfel croissantele umpute cu branza si goji se pot consuma inca din etapa Atac.

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si ve-ti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Reteta incercata si apreciata de cititori ???❤⤵⤵⤵

print

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *