Dukan ATACPAINE/PIZZA/PASTERETETE FARA TARATE DE OVAZ

CRACKERS – biscuiti sarati (Fara faina alba/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

CRACKERS – biscuiti sarati (Fara faina alba/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

Mai toate aluaturile clasice si sarate se fac cu banza, deci nu prea ai de gandit mare lucru cum sa  reinterpretezi un astfel de aluat, nu-i asa ? 😉 Reglati-va cantitatile si nu mai stati pe ganduri, preparti diverse pentru rontait !

Nu conteaza forma pe care le-o dai ci gustul. Puteti face saratele cu diverse arome si seminte, aperitive interesante si sanatoase.

Acest aluat poate fi utilizat in prepararea diverselor retete, atat de catre cei care au intoleranta la gluten, caci ingredientele retetei nu contin gluten; cat si de cei care tin dieta dukan si doresc preparate fara tarate de ovaz, dat fiind faptul ca portia zilnica au consumat-o deja in alte preparate, iar aluatul nu contine tarate de ovaz.

Am imbunatatit gustul biscuitilor cu proteina de soia, un ingredient de ajutor in multe retete dietetice, fara gluten, sau chiar ingredientul de baza pentru o masa sanatoasa aducand “nutrienti la pachet”.

Soia este una dintre putinele proteine complete din lumea vegetala cu putine grasimi saturate si ca toate alimentele vegetale, nu contine colesterol. Contine calciu, magneziu, fosfor, potasiu si vitaminele B, impreuna cu grasimi Omega-3.

Putine ingrediente in acest aluat, insa “cheia ce deschide lacatul” este Mixul pentru Baghete si Chifle cu rosii uscate si busuioc – NoCarb de la  NO Sugar Shop.

  • FARA GLUTEN
  • FARA CARBOHIDRATI
  • FARA AMIDON
  • FARA SOIA
  • FARA LACTOZA
  • FARA ZAHAR
  • FARA CEREALE
  • FARA FAINA DIN SEMINTE OLEAGINOASE

Ingrediente:

Mod de preparare:

Intr-un bol punem mixul, proteina din soia, branza, sarea, ouale si amestecam cu o lingura.

In apa calduta dizolvam drodia uscata si turnam peste aluat amestecand in continuare, putem framanta si cu mana, aluatul deja omogen incepe sa prinda consistenta si nu este lipicios ca un aluat cu faina din cereale.

Eu am adaugat si 1 lingura ulei de masline extravirgin. Pentru dieta dukan, in prima etapa Atac nu folositi uleiul.

Formam o bila din aluat pe care o lucram in 2-3 etape.

Intindem o portie din aluat pe blatul de lucru uns cu un strop de ulei masline sau un praf de mix.

Obtinem o foaie de cca. 0,5 cm pe care o decupam cum dorim, cu un inel de biscuit, cu rola de pizza, un pahar sau pur si simplu taiem cu un cutit.

Decupatoare la preturi accesibile gasiti la Magazin Web Pandortex AICI.

Resturile de aluat le amestecam cu urmatoarea portie si tot asa pana cand decupam tot aluatul.

Mie mi-au iesit cam 50 de biscuiti cu diametrul de 5 cm.

Asezam biscuitii intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau folie din silicon, ungem cu galbenus de ou amestecat cu o lingura lapte degresat, presaram amestec de sare grunjoasa si seminte la alegere.

Coacem in cuptorul preincalzit la 180-190 grade cca. 25 min. in functie de cuptor, pana ce se rumenesc frumos.

In dieta dukan pot fi rontaiti incepand inca din etapa Atac, evitand sa folositi lingura de ulei pe care eu am pus-o in compozitie si presarati doar sare cu seminte de chia. Nu va impacientati caci 2% rosii uscate nu va afecteaza, decat sa consumati ketchup (fara zahar) mai bine va faceti pofta cu acesti crackersi 🙂

 

Happy Cooking ! ?

 

Condimentati cum doriti dupa bunul plac si gust, cu ierburi aromate, paprika dulce sau iute, cascaval ras fie in compozitie fie la suprafata, orice ati alege sunt minunati.

 

Ne asezam la un film bun ?! Eu dau crackers voi dati … berea 😛

Iar daca treburi va retin si tot mai stati pe ganduri 😉 V-am pus la pachet o portie consistenta … Cine mai doreste ? Cine mai pofteste ?

Pofta buna s-aveti !

Ramaneti aproape si veti vedea ce „nebunii” mai facem cu aluatul acesta !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si ve-ti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵⤵

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *