Dukan CROAZIERAFELURI PRINCIPALE

TOCHITURA din MARUNTAIE de CURCAN (Low carb/ Low fat/ dietetica)

TOCHITURA din MARUNTAIE de CURCAN (Low carb/ Low fat/ dietetica)

Ziua nationala a Romaniei, aduce tuturor romanilor de pretutindeni voie buna si moment prielnic de desfatare culinara.

Fie ca ati participat la parada militara sau toate surprizele placute, sau ati gustat din bucatele traditionale pe la targurile deja organizate, mergeti la concerte sau spectacole in aer liber sau v-ati propus sa achizitionati amintiri frumoase din targurile cu obiectele traditionale; cand va retrageti spre casa chiar daca sunteti obositi,  incercati acest preparat foarte usor si rapid care cu siguranta o sa va placa 😉

La multi ani, romani de pretutindeni !

La multi ani, Romania !

 

Tochitura din maruntaie de curcan, varianta dietetica, este usoara, foarte satioasa si extrem de gustoasa.

Ingrediente:

  • 500 grame maruntaie de curcan: ficatei, pipote si inimi
  • 1-2 linguri ulei de masline extravirgin
  • o capatana de usturoi tocat marunt
  • 50 ml. vin rosu (in dieta dukan aliment tolerat pentru etapele de croaziera, consolidare si stabilizare definitiva – 3 lg/zi)
  • 200 ml sos de rosii proaspete preparat in casa ( sau suc de rosii, pasta de tomate)
  • condimente dupa gust: sare, piper proaspat macinat, cimbru si tarhon uscat
  • patrunjel sau marar proaspat (optional)
  • un ardei iute verde/rosu (optional)

Mod de preparare:

Curatam bine si spalam maruntaiele de curcan in apa rece, dupa care le taiem bucatele.

Intr-un vas antiaderent (wok) punem ulei de masline extravirgin si adaugam maruntaiele de curcan.

Inabusim bine acoperind vasul cu un capac.

Isi vor lasa sucul propriu si fierbem pana sunt aproape gata.

Adaugam condimentele dorite, dupa gust, usturoiul tocat marunt si vinul rosu.

Lasam sa fiarba la foc domol  pana se evapora vinul, moment in care putem adauga sos de rosii proaspete preparat in casa (sau suc de rosii, pasta de tomate).

Mai lasam putin pe foc pana cand sosul format devine mai dens.

Daca doriti asezonati cu verdeata si serviti cu un ardei iute, dar nu uitati de o mamaliguta, putina branza rasa si un ou !

Numai buna pentru o seara linistita dupa o zi de umblat prin febra sarbatorii 🙂

In dieta dukan se poate consuma incepand cu etapa Croaziera, zilele de proteina & legume (PL).

Pofta buna s-aveti !

 

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *