Dukan CROAZIERAPAINE/PIZZA/PASTERETETE in ETAPE

CHIFLE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

CHIFLE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Incerc sa gasesc cat mai multe combinatii comestibile si sanatoase pentru paine 😉 Asa m-am gandit si la aceste chifle, sa incerc sa nu introduc deloc gluten din grau in compozitie. Stim, ca glutenul da elasticitate aluatului, dar nefiind vorba aici de cine stie ce nevoie de a modela am zis sa incerc.

Asadar, eu sunt multumita de chiflele acestea care nu au deloc gluten adaugat si va invit si pe voi sa le incercati. Sunt foarte satioase, si gustoase.

Ingrediente :

Optional :

Puteti adauga si cascaval light ras sau ierburi aromate 😉

Mod de preparare :

Amestecam toate ingredientele uscate inclusiv seminte daca dorim, intr-un bol incapator.

Setam masina de paine la programul pentru framantare + dospire, special pentru aluat fara coacere, doar framantare si dospire.

Daca nu aveti masina de paine il puteti framanta si manual, insa trebuie sa-l lasati bine la dospit in mediu propice.

Turnam apa calduta, uleiul si adaugam oul.

Adaugam jumatate din amestecul incredietelor uscate, peste care punem sarea si indulcitorul.

Continuam cu restul de amestec uscat si la final drojdia.

Este important ca drojdia sa nu intre in contact cu sarea de aceea am pus la mijloc sarea si indulcitorul.

Cand masina de paine a terminat programul, scoatem aluatul si il portionam  in cate  bucati dorim. Eu am facut 8 chifle de marime medie, insa puteti face si baghete.

Un galbenus de ou amestecat cu 1 lingura de lapte degresat ne ajunge sa ungem chiflele si sa lipeasca seminte daca doriti sa presarati peste chifle.

Le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt si coacem in cuptorul preincalzit la 180 grade cca. 45 min. in functie de cuptor.

Chiflele s-au rumenit frumos, au crescut, sunt moi la palpare si le lasam la racit.

Am rupt o chifla de pofta pentru ca mirosea prea bine si mi-a placut gustul cat si consistenta.

Taiata chifla dupa ce s-a racit nu este umeda la interior.

Parerea mea este ca-i o alternativa sanatoasa fata de ce cumparam din comert, unde culoarea unei paini integrale sunt convinsa ca nu este data de tarate in proportie de 100% 😉

In dieta Dukan alegeti lapte praf degresat ≤ 1% grasime,  seminte de chia (1 lingura/zi permise) si inca un tip de seminte – susan sau in (1 lingura/zi tolerate) si puteti consuma o singura persoana in 5 zile aceste chifle. Astfel va asigurati portia de tarate de ovaz zilnica, fara sa depasiti nici cantitatea zilnica de ingrediente tolerate, pentru ca nu veti avea decat faina de soia si al doilea tip de seminte pe care-l alegeti (susan sau in) ca ingrediente tolerate.

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵⤵

Aluat copt in oala de fonta:

print

3 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *