Dukan ATACDukan CROAZIERARETETE FARA TARATE DE OVAZSALATE

SALATA de OUA cu PESTE si BRANZA (Low carb/ Low fat)

SALATA de OUA cu PESTE si BRANZA (Low carb/ Low fat)

Simbol al sarbatorilor pascale, toate cele trei ingrediente.

Dar ce te faci cand de sarbatoarea Pastelui  ai vopsit oua si nu s-au mancat ?! Evident v-ati confruntat cu asta si ati gasit solutii. M-am gandit si eu sa fac o salata, care desi pare mai elaborata sa stiti ca nu-i mare grozavie insa este foarte delicioasa 🤗

Petru doua portii, caci l-am facut si pe fiul meu sa manance fara sa stie ca este o reteta dietetica 😂

Ingrediente :

  • 200 grame peste afumat (poate fi si conserva in apa, suc propriu sau ulei vegetal – masline sau rapita)
  • 6 oua fierte tari
  • 250 grame branza grunjoasa degresata
  • 2 fire de ceapa verde (sau chives)
  • 1 lingurita mustar fara zahar
  • 1 lingurita iaurt grecesc degresat (0,1% grasime) sau semi-degresat (2% grasime)
  • piper alb proaspat macinat

Mod de preparare :

Deci totul pleaca de ouale de Paste 😜

Pestele il despicam in doua, indepartam oasele si pielea, dupa care il taiem bucatele. Daca aveti file afumat cu atat mai usor, eu am avut macrou afumat decapitat si eviscerat. Daca folositi conserva, mai intai scurgeti bine pestele de apa sau ulei, apoi daca pestele este intreg il taiati bucatele.

Decojim ouale, separam albusurile de galbenusuri.

Dam pe razatoarea mare albusurile,  oprim putin din ele pentru a decora, iar restul le amestecam cu lingurita de iaurt.

Galbenusurile le taiem cubulete si  le amestecam cu mustarul, condimentand cu piper dupa gust. Nu este nicio problema daca nu va ies chiar cubulete, caci dupa cum stiti galbenusul fiert se sfarama, insa nu am vrut sa-l pasez cu furculita (alegerea va apartine).

Branza o amestecam cu ceapa verde tocata marunt.

Dupa cum observati nu am mentionat sarea deoarece pestele afumat este destul de sarat, daca doriti mai puteti adauga putina sare in branza, insa mie mi a fost suficienta sarea din peste.

Toate ingredientele fiind gata pregatite nu ne ramane decat sa ajezam in ordine, in starturi.

Eu am folosit forme speciale din inox si am ales sa incep asa : mai intai branza, apoi pestele, albusul si la final galbenusul.

Lasam la frigider pentru a prinde consistenta.

Ridicam forma de inox si dam o tusa personala. Am asezat deasupra albus de ou si ceapa verde tocata marunt, lasati-va imaginatia sa “alerge” 😍

In dieta dukan, preparati cu branza si iaurt degresat si puteti consuma salata inca din etapa Atac !

Sunteti in  etapa Croaziera, rasfatati-va intr-o zi de proteina & legume adaugand legume preferate si masline.

Usor de pregatit iti trebuie doar putina rabdare. Mie mi se pare ca are chiar un aspect frumos si elegant. Chiar daca nu-i un moment festiv, fa-ti din fiecare zi o sarbatoare !

Daca doresti legume si un plus de culoare, merge de minune cu morcov fiert si ras, putin ardei rosu, alterneaza tot in straturi si cum se spune, obtii un „curcubeu pe cerul gurii” 🤣 si o masa pe cinste in dieta dukan – etapa Croaziera zile de proteina & legume 😉 Eu m-am gandit sa va dau o idee pentru etapele care nu sunt atat de permisive si in care lipsesc legumele !

Va invit cu drag la masa 😘

Pofta buna s-avem !


“În primul rând, mâncăm cu privirea” a spus David Wynne, instructor în artă culinară la Institutul de Arte din Seattle referindu-se la prezentarea şi montarea mâncărurilor în farfurii.


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵⤵

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *