DESERTURIDukan CROAZIERARETETE FARA TARATE DE OVAZ

MUFFINS cu MURE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

MUFFINS cu MURE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

Easy but tasty 😜

Fie la micul dejun, pachetel la job sau scoala, un desert cu care te poti rasfata in orice moment al zilei. Se prepara foarte rapid si la fel se si mananca 😋

Ingrediente:

Mod de preparare:

Amestecam  ingredientele uscate : proteina din soia, Mixul pentru Gofre fara Carbohidrati – NoCarb, amidonul (sau budinca) si praful de copt.

Intr-un bol adanc de mixer, mixam 5-6 minute la viteza mare ouale cu albusurile, sarea, indulcitorul si zaharul de mesteacan vanilat (sau esenta) pana isi dubleaza volumul si se albesc.

Adaugam treptat amestecul de ingrediente uscate si incorporam bine in amestecul de oua, mai intai la viteza mica a mixerului apoi marim viteza cca 2-3 minute.

Cu o lingura umplem fiecare forma din silicon pana la jumatate.

Adaugam 2-3 bucati de mure (sau orice fruct doriti, de preferat fructe mici, afine, zmeura sau capsuna taiata cubulete). Eu am avut mure la congelator 😋

Umplem cu compozitie formele de briose, iar la suprafata mai adaugam 1-2 bucati de mure.

Coacem in cuptorul preincalzit la 180 grade cca. 40 min. in functie de cuptor, testul cu scobitoarea.

Dupa coacere, briosele nu le lasam la racit in forme, intrucat condensul care se formeaza le umezeste. Le lasam atat cat sa se racoreasca putin sa le putem scoate din forme si le asezam pe un gratar sau intr-o tava.

Cresc foarte frumos iar interiorul este uscat ci nu umed.

Pudreaza-le cu lapte praf degresat sau indulcitor pudra, sau deloc 😉 sunt grozav de gustoase si pufoase si cu si fara pudrare !

Am facut din aceasta compozitie 12 muffins foarte gustoase,  iar daca nu le mananci pe toate intr-o zi caci sigur vor dori si cei ce nu tin o dieta, iti recomand sa le pui la frigider intr-o casoleta inchisa ermetic sau in punga de plastic. Vor ramane la fel de proaspete si gustoase 😉

Le poti prepara cu ciocolata neagra sau cu gem de fructe fara zahar adaugat si lista poate continua, dupa preferinta fiecaruia 😋

In dieta dukan se pot consuma incepand cu etapa Croaziera astfel :

Daca nu puneti fructe in muffins veti avea doar 1 tolerat (amidonul) –  le puteti consuma in 2 zile, o singura persoana.

Daca adaugati fructe in muffins, veti avea 2 tolerate (fructe si amidon), deci in fiecare muffins puneti 4 buc. de fruct mic (mure/zmeura/afine) sau 1 capsuna taiata cubulete –  puteti consuma 1 muffins/zi de persoana.

Fructele mici se pot consuma in Croaziera ca si ingredient tolerat 3-4/zi sau 1 capsuna/zi.

Enjoy and don’t regret it ! ? ❤️

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si ve-ti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵⤵

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *