DESERTURIDukan ATACDukan CROAZIERA

PLACINTA cu BRANZA (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

PLACINTA cu BRANZA (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Repetati experienta dupa ce o preparati prima data. Cu siguranta o sa va placa !

Atat de simplu si un rezultat foarte bun incat nu o sa va vina sa credeti ca nu este o placinta clasica ci de dieta 😉

Ingrediente :

Pentru blat

Pentru umplutura

Mod de preparare :

Mai intai pregatim umplutura. Amestecam toate ingredientele si o dam la rece.

Amestecam  ingredientele uscate : Mixul pentru Gofre fara Carbohidrati – NoCarb, laptele praf,  izolatul proteic din zer, taratele de ovaz si praful de copt.

Separam galbenusurile de albusuri.

Intr-un bol adanc de mixer, mixam 5-6 minute la viteza mare galbenusurile de ou, sarea, indulcitorul si aroma de cozonac pana isi dubleaza volumul si se albesc, apoi adaugam uleiul de cocos sau de masline (optional) si iaurtul.

 

Incorporam treptat in amestecul de oua si amestecul de ingrediente uscate si omogenizam bine amestecand cu un tel sau o spatula.

Mixam spuma tare albusurile cu un praf de sare si le incorporam in compozitia rezultata, cu ajutorul spatule amestecand usor pentru a pastra aerul in ea.

Cam asa arata blatul placintei, este aerat si are consistenta unei smantani 🙂

Tapetam cu hartie de copt o tava cu baza detasabila sau folosim o forma din silicon, turnam jumatate din compozitie si o coacem  cca. 15 minute in cuptorul preincalzit la 180 grade (pana cand compozitia se leaga si poate sustine umplutura fara a se afunda in ea).

Am copt placinta in mai multe forme, dar puteti sa o coaceti in orice tava tapetata cu hartie de copt.

Scoatem tava din cuptor, asezam peste blat umplutura si o nivelam cu o spatula, iar deasupra turnam si compozitia de blat ramasa.

Coacem in continuare la foc mic 160 grade pana cand se rumeneste deasupra.

Cand placinta este rece se poate pudra cu indulcitor sau lapte praf degresat.

Delicioasa si usor de preparat !

Enjoy !!!

In dieta dukan placinta se poate consuma inca din prima etapa Atac !

Renuntati la ulei caci oricum este optional si nu va temeti sa adaugati fructe goji –  o lingura pe zi permisa inca din Atac 😉

😍 Daca v-am facut pofta imi fac mea culpa si va astept sa-mi spuneti pareara voastra.

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei.

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si ve-ti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵⤵

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *