Dukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERAGUSTARIPAINE/PIZZA/PASTE

MELCI cu CASCAVAL si SEMINTE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

MELCI cu CASCAVAL si SEMINTE (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Deci, sarbatorile vin si pleaca, fac parte din viata noastra si ne stabilizeaza emotional pe fiecare dintre noi. Destabilizati din alte puncte de vedere sa nu-mi spuneti ca n-ati fost  caci nu va cred 😉 Alimentatia bogata in grasimi si carbohidrati nu este nici sanatoasa nici benefica celor care au o viata lipsita de activitate fizica. Dandu-i organismului tau mai multa energie decat ai consumat, zi de zi, vei ajunge sa acumulezi kilograme nedorite si evident de aici si problemele de sanatate nu vor intarzia sa apara.

Insa, voi stiti toate acestea, iar eu nu fac decat sa vin azi cu o noua reteta savuroasa 😋

Ingrediente:

Mod de preparare:

Foarte simplu, intr-un bol adanc adaugam toate ingredientele, mai putin cascavalul ras.

Amestecam bine cu o lingura apoi framantam cu mana pana obtinem un aluat usor lipicios, dar nu va speriati, nu este un aluat care sa nu poata fi modelat.

Cu podul palmelor unse cu ulei de masline extravirgin sau ulei de rapita, adunam aluatul si formam o bila.

Ungem blatul de lucru cu putin ulei (masline sau rapita) si intindem cu sucitorul o foaie de forma unui dreptunghi de cca. 0,3 – 0,5 cm grosime.

Presaram cascavalul ras peste foaia intinsa.

Rulam de la un capat spre celalalt si formam un sul.

Infoliem rulada in folie de plastic alimentar si o lasam la congelator sau la frigider cca. 30 min.

Eu am lasat-o peste noapte pentru ca m-am apucat seara tarziu si nu mai aveam timp sa o si coc. Odihna fiind un factor important in dieta noastra dar si pentru un organism sanatos si armonios am preferat sa coc preparatul dimineata.

Asadar, cand m-am trezit a doua zi, m-am pus pe treaba.

Indepartam folia si taiem rondele de cca. 0,5 cm, in functie de cat de groase doriti. Mie mi-au iesit 26 buc.

Daca doriti mai multa aroma si sare, amestecati intr-un vas semite de chimen si susan cu sare roz de Himalaya grunjoasa. Folositi ce seminte agreeati voi ( in, susan negru, chia, floarea soarelui, dovleac) insa mie mi-a placut aceasta combinatie in raport cu cascavalul 🥰 Puteti sa adaugati ierburi aromate sau boia, curry 😉

Pulveritati putin ulei peste melcii formati si tavaliti marginile prin amestecul de semite si sare. Eu am avut ulei de rapita spray.

Este necesar sa folositi doar foarte putin ulei, iar sprayul este util in astfel de situatii. Evident puteti sa ungeti si cu o pensula daca nu aveti ulei sub forma de spray, caci ajuta la lipirea semintelor si a sarii.

Asezam melcii intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Dam tava la cuptor si coacem cca. 25 – 30 min in cuptorul preincalzit la 180 grade.

In dieta dukan pot fi consumati incepand cu etapa Croaziera intrucat reteta contine doar doua ingrediente tolerate – faina integrala de grau si seminte (puteti pune doar un sortiment de seminte – la alegere).

Cunoscand principiile dietei Dukan pe care le gasiti in articolul din site “ Dietea Dukan – Sinteza” – AICI si “Alimente tolerate in Dieta Dukan” – AICI , veti putea calcula cat puteti manca pe zi din acesti deliciosi si sanatosi melci cu cascaval si seminte.

Excelenti in orice-mprejurare, picnic sau televizor, MELCII cu CASCAVAL si SEMINTE sunt o provocare 👌✌😘

Accepti provocarea? 🤗

Bake with love â¤ï¸

Ramaneti aproape si vom gati impreuna noi si noi retete delicioase. Daca ti-a placut impartaseste si prietenilor care au ales un stil de viata bazat pe alimentatia low carb, low fat sau gluten free 😘

Un nou an cu sanatate ca-i mai buna decat toate si toate cele bune!

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Reteta incercata si apreciata de cititori ???❤⤵⤵⤵

print

1 Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *