DESERTURIDukan CROAZIERARETETE FARA TARATE DE OVAZ

FURSECURI cu GEM si NUCA (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

FURSECURI cu GEM si NUCA (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Dupa forma, ai putea sa le numesti linzer 😏 dar nu vreau sa credeti ca am aici un preparat care sa nu va duca in sfera dietetica 😜 Desigur, chiar daca nu sunt cu unt, pentru ca sigur stim cu totii cum se fac fursecurile linzer, sunt foarte gustoase si vizual sunt convinsa ca va atarg 😋

V-am aratat deunazi cum se fac cornulete cu gem si spuneam ca aluatul este foarte versatil, caci se intinde si se modeleaza usor, astfel incat sa putem obtinem fel si fel de dulciuri dietetice.

La aceste fursecuri,  schimbam cantitatile ingredientelor, insa modul de preparare al aluatului ramane acelasi.

Din cantitatile de mai jos mi-au iesit 20 de fursecuri.

Ingrediente:

Eu am folosit 100 grame din noul indulcitor – Indulcitor cu Stevia 1 : 1 – Green Sugar Premium (daca va place mai dulce sau folositi un alt indulcitor – dozati dupa gust si tineti cont de cat de dulce este gemul cu care le umpleti)

Pentru umplutura:

Se poate folosi orice fel de gem preparat fara zahar, eu am avut gem de caise, gasiti reteta AICI. In dieta dukan folositi gem din fructe acceptate ca ingredient tolerat, sau dulceata de dovleac in zilele de proteina & legume din etapa croaziera. Dieta este atat de permisiva incat puteti face multe combinatii de ingrediente permise nelimitat cantitativ si ingrediente tolerate, dar limitate cantitativ.

Miez de nuca pisat – in dieta dukan folosit cu masura, gasiti AICI cum se poate consuma.

Daca gemul pe care il aveti este prea moale, amestecati-l cu 1-2 linguri gris fara carbohidrati – in functie de cantitatea de gem folosita mai adaugati daca este cazul.

Mod de preparare aluat gasiti AICI folosind ingredientele de mai sus.

Asadar am framantat aluatul si cam asa arata:

Il impartim in doua parti egale pe blatul de lucru uns cu putin ulei (fie cocos fie masline).

Intindem o bucata intr-o foaie subtire de cca. 0.3 cm. si decupam baza fursecului cu o forma rotunda/inimioara sau ce alte forma aveti si doriti.

Eu am decupat ca baza 20 de buc. Decuparea se face treptat, din aluatul ramas se intinde din nou foaie si se repeta pana terminam aluatul.

Asezam baza fursecurilor intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau folie din silicon.

Intindem si a doua bucata de aluat si decupam partea superioara a fursecurilor cu forma mai mica astfel incat sa obtinem gol in mijloc, ca in imagini.

Este putin mai multa munca ca sa obtinem aspectul de linzer dar credeti-ma ca merita, iar aluatul este foarte usor de modelat si lucrat cu el, nu este lipicios folosind doar un puf de ulei pe blatul de lucru si pe sucitorul din lemn.

Amestecam gemul cu nuca (se poate renunta la nuca) si daca este cazul adaugam grisul fara carbohidrati pentru a-l ingrosa.

Avem doua modalitati de a coace aceste fursecuri. Se pot coace formele decupate ca baza si cele de deasupra in cuptorul preincalzit la 180 grade pana se rumenesc usor, apoi lipite intre ele cu gem. Sau varianta aleasa de mine, se poate adauga gem pe baza, peste care lipim suprafata decupata si apoi sa le coacem.

Deci, daca alegeti varianta mea, punem cate o lingurita de gem pe baza fursecului si o intindem uniform. Este important daca alegeti acest procedeu sa nu aveti umplutura moale incat sa curga in momentul coacerii.

Asezam deasupra partea decupata in interior si o presam usor cu mana.

Data viitoare voi face si varianta cu coacere in prealabil si apoi lipirea fursecurilor cu gem, sunt convinsa ca-s delicioase si asa 🤗

Coacem fursecurile in cuptorul preincalizt la 180 grade pana se rumenesc usor cca. 30 min. in functie de cuptorul fiecaruia.

Acum sa nu va asteptati sa fie pufoase si fragede ca linzer cu faina alba din grau, zahar si unt, dar cu siguranta va zic ca sunt delicioase 😋

In dieta dukan fursecurile cu gem nu contin tarate de ovaz, deci va puteti bucura si le puteti consuma in alte preparate precum painea cea de toate zilele, focaccia, lipii etc. preparate de tot felul pe care le gasiti in blog.

Cu riscul de a ma repeta va zic sincer! Imi place „cocaraia” 😛 n-am ce face 😉 Daca ma opresc in fiecare patiserie zilnic desi stiu ca nu-i sanatos caci gustul pacaleste creierul 😉 inseamna ca acumulez kilograme nedorite si nu este bine!

Ahaaaa si sa nu uit, pentru incepatori in dieta dukan 😉 asa cum v-am obisnuit in fiecare reteta de-a mea va las detalii despre cum se pot consuma preparatele obtinute.

Aluatul, daca folositi ulei de masline (nu de cocos) veti avea doar un ingredient tolerat – faina integrala, cantitate ce se poate consuma in 3 zile din etapa Croaziera. Deci puteti consuma al doilea tolerat – cantitatea de fructe, gem sau un jeleu preparat din 300 grame fructe tolerate in dieta (100 grame/zi). Vezi Lista alimente tolerate actualizata AICI.

Pudrate cu lapte praf degresat sau cu indulcitor!

Yum! Yum!

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei sanatoase.

Incepe dimineata cu o cafea si un fursec dulce fara remuscari 😋

Be happy and fit!

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *