DESERTURIDukan CROAZIERARETETE FARA TARATE DE OVAZ

BUDINCA cu GRIS si COACAZE rosii (Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

BUDINCA cu GRIS si COACAZE rosii (Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

Un desert rapid, gustos si bun in orice dieta alimentara ai aborda! Banal ai spune si pe drept cuvat la cat de repede se prepara. Stiu o sa spuneti, grisul din grau este bogat in proteine dar ce ne facem cu amidonul si glutenul …!?

Surprise!

Folosim Gris NoCarb cu un continut bogat in fibre si valori nutritionale de invidiat, basca 0% carbohidrati 0% gluten. Mai multe despre acest produs, daca nu ati aflat inca, gasiti 👉 AICI.

Ingrediente:

Mod de preparare:

Intram in actiune mai intai cu primele ingrediente si o forma, daca vrem plating.🙃 Daca nu, nu-i bai, caci poti pune desertul si intr-o forma de silicon sau intr-un bol.

Trebuie sa va spun mai intai ca, am vrut sa incerc aceasta crema tartinabila si in deserturi, nu doar mancata pe biscuiti, paine crocanta sau ca atare si sunt foarte placut surprinsa de aroma ei naturala, este delicioasa! Asa ca, nu am fost nevoita sa mai adaug aroma in desert. Evident puteti inlocui crema tartinabiba cu unturi vegetale: de migdale, caju, arahide, nuci, gasiti o gama intreaga 👉 AICI si toate sunt fara zahar adaugat si atunci puteti aroma budinca voastra cum va place.😊

Spalam coacazele rosii si le desprindem de ciorchine bob cu bob.

Intr-o craticioara punem laptele si indulcitorul pe foc. Cand indulcitorul s-a topit adaugam coacazele rosii (sau orice alt fruct de padure va place voua) si lasam pe foc pana cand acestea se inmoaie, 3-4 minute. Gustati, daca va place mai dulce, mai adaugati putin indulcitor. Fiecare dintre noi percepem dulcele intr-un mod aparte, nu suntem trasi la indigo si de aceea va spun sa gustati, mai ales cand este vorba despre indulcitori. Iar daca folositi fructe mai dulci caci stiti si voi, coacazele nu sunt foarte dulci, tineti cont si nu adaugati foarte mult indulcitor. Nu uitati ca si crema tartinabila este indulcita tot cu green sugar natural!

Luam craticioara de pe foc si turnam continutul in vasul unui mixer vertical si blendam. Daca doriti ca bucatile de fructe sa nu fie atat de bine zdrobite, sa mai ramana bucatele mai mari, faceti asta pur si simplu cu o furculita.

Adaugam si crema tartinabila, turnam amestecul din nou in craticioara si punem din nou pe foc la treapta cea mai mica.

Turnam in ploaie grisul fara carbohidrati si amestecam energic cu un tel in forma de para ca sa nu faca cocolase.

Cand budinca incepe sa se ingroase tragem craticioara de pe foc.

Cam asta e tot … a fost greu … asa-i ?! 😆🤭 Mai ramane sa va impresionati, caci oricum, dupa gustul meu, desertul  mi se pare ca e cel mai bun sa-l mancam rece. Deci avem timp sa ne jucam cu imaginatia pana ce ajungem sa punem la racit budinca. Punem budinca intr-o forma de inox, sau intr-ul bol umezit cu apa rece, sau de ce nu … in forme din silicon, merge de minune!

Dam la frigider pana se raceste, indepartam forma de inox, sau rasturam din bol, ornam si mancam cu pofta. 😋

Pentru efect vizual 😜 am pudrat budinca mea cu Indulcitor natural cu Stevia Pudra, pentru ca m-am „desteptat” 😅pana sa dau de acest sortiment, rasneam indulcitor pulbere in rasnita de cafea. 😁

Putem servi budinca si cu diferite sosuri light, adecvate pentru dieta, cu dulceata fara zahar adaugat sau pur si simplu ca atare, este delicioasa. 😋 Iar rece, demential de parfumata!

Nu vreau sa par rautacioasa, insa ma trezesc cu diverse intrebari in ceea ce priveste inlocuirea unui ingredient pe care unii nu il au in casa, insa isi doresc sa prepare o reteta de pe acest blog. Pai oameni buni, eu vreau doar sa ma intelegeti. Stiti ca aceste retete au un specific anume, stiti ca nu intotdeauna puteti inlocui anumite ingrediente pentru ca atunci nu veti obtine ceea ce cititi si vedeti in imagini. Calitatile ingredientelor folosite sunt special concepute pentru cei ce doresc sa tina o dieta alimenetara, pentru cei ce au anumite intolerante, pentru diabetici, sau pentru cei ce au ajuns la cloncluzia ca vor sa renunte la zaharul alb, chiar si pentru sportivii de performanta. De fiecare data scriu in articol ce anume se poate inlocui in reteta respectiva si va dau alternative, pentru ca am incercat si cu ingredientul pe care vi-l sugerez ca subtitut. Dar daca eu nu am incercat de exemplu sa inlocuiesc acest gris fara carbohidrati intr-o reteta atat de banala, cum as putea sa va spun ca puteti inlocui grisul cu nu stiu ce alt ingredient pe care il aveti voi la indemana la momentul respectiv ?! 🤔 Asta ar insemna sa ma puneti pe loc sa fac o alta reteta cu ce aveti voi prin camara, dar credeti-ma ca mi-e imposibil, oricat as dori sa va ajut ! 🤗

Si acesta este doar un banal exemplu, insa atunci cand ma intrebati daca in locul unei faini fara carbohidrati ati putea pune doar tarate de ovaz sau mai stiu eu ce … gluten, etc. … este lesne de inteles ca practic daca aveti noroc si indemanare sa reusiti, veti obtine o alta reteta si de ce nu … poate chiar pe placul vostru; dar cu siguranta trebuie sa tineti cont de ce anume vreti sa obtineti de la preparatul pe care-l faceti. Nu poti obtine un aluat pufos de ex. doar din tarate de ovaz. Nu uitati ca si tarata de ovaz are carbohidrati si este limitata in consum chiar si in dieta dukan. Nu uitati ca daca doriti sa obtineti un preparat fara gluten nu  puteti omite alegerea unei faini fara carbohidrati dar si fara gluten. Asadar, in afara de crema tartinabila despre care am spus ca o puteti inlocui cu unturi vegetale si fructele pe care le puteti alege dupa placul vostru, indulcitorul la fel … ce altceva as putea inlocui eu aici … 🤔🤔🤔 Cam despre asta vorbesc … nu ma mai rugati sa va dau substitut, pentru ca nu am cum, ar trebui sa fac o alta reteta. Si da continui sa gandesc si sa prepar retete in stilul meu si va arat de fiecare data cand imi iese ceva gustos pe care eu l-am si consumat deja. Dar ca sa va fac o reteta noua pe loc … nu pot spune mea culpa … doar ca, nu ma bag. 🤗

In dieta dukan, budinca cu gris fara carbohidrati si fructe de padure se poate consuma toata intr-o singura zi de catre o persoana incepand cu etapa croaziera. Considerati  ca aliment tolerat crema tartinabila (sau untul vegetal ales dupa bunul plac) si fructele de padure – sunt doar 50 grame, stiti si voi ca, aveti permis ca tolerat anumite fructe -100 grame/zi.

Va astept cu drag, sa incercam retete noi, la o sueta cu/despre ingrediente interesante si de luat in seama, la o cafea neagra, si o budinca rece delicioasa. 😋☕

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei sanatoase 🤗

Pofta buna s-aveti!


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *