Dukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERAPAINE/PIZZA/PASTERETETE in ETAPE

PAINE Low-Carb (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

PAINE Low-Carb (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Retetele pentru inlocuirea painii traditionale din faina alba de grau sunt din ce in ce mai populare. Prin urmare, este usor sa gasiti o multime de alternative care va vor permite sa va bucurati de paine, fara regrete.

Pe blog 👉 AICI, am variante pe care trebuie sa le incercati, daca nu ati facut-o pana acum. Si chiar daca se spune ca, „gustul se educa in timp”, sunt convinsa ca or sa va placa.

Ingrediente:

Mod de preparare:

Intr-un bol amestecam faina de migdale, taratele de psyllium si cele de ovaz.

Adaugam praful de copt si il amestecam si pe el, iar in alt bol batem cu o furculita ouale cu sarea.

Turnam ouale batute peste amestecul de ingrediente uscate si amestecam putin.

Apa o incalzim pana la punctul de fierbere si o turnam fierbine, amestecand cu o lingura sau o spatula pentru a o incorpora.

Acum este momentul sa adaugam seminte dupa preferinta (optional). Eu am adaugat 1 lingurita seminte de in si 1 lingurita seminte de dovleac.

Le incorporam si pe ele si lasam 10 minute la odihnit pentru a se hidrata aluatul.

Luam aluatul din bol si cu podul palmelor umezite usor in apa rece, modelam o forma rotunda sau ovala, in functie de tava in care coacem painica.

Eu am tapetat o tava rotunda cu diametrul de 18 cm cu hartie de copt si am asezat aluatul pentru a-l coace.

Nu este necesar sa lasam la dospit. Putem unge cu o pensula cu putina apa suprafata painii si presara seminte la alegere (am presarat seminte de canepa).

Preincalzim cuptorul la 180 grade si coacem painica cca. 1 ora si 15 minute, in functie de cuptorul fiecaruia pana se rumeneste frumos.

Scoatem painea coapta din cuptor si o lasam pe un gratar sa se raceasca. Nu taiem paine calda!

Voila!

Mi-a iesit o painica de cca. 400 grame, sanatoasa si pufoasa. O paine cu continut scazut in carbohidrati, dar ridicat in fibre, hranitoare si sanatoasa. Painea alba se stie ca are multi carbohidrati si putine fibre, ceea ce o clasifica in categoria caloriilor goale.

Cu siguranta stiti despre faina de migdale. Este facuta din migdale macinate si este inlocuitorul cel mai des utilizat pentru faina alba in multe diete, datorita procentului scazut de carbohidrati.
Faina de migdale, ca si cea de cocos, are doar 5-10% carbohidrati, ceea ce o face un inlocuitor perfect pentru painea normala.
Migdalele sunt bogate in grasimi sanatoase, antioxidanti, vitamine si minerale precum sodiu, potasiu si magneziu.
Potasiul ajuta la buna functionare a sistemului nervos si mentine valorile normale ale tensiunii arteriale. Magneziul contribuie la reducerea oboselii si previne epuizarea, iar fosforul ajuta la buna functionare a membranelor celulare si mentine oasele si dintii sanatosi.

Ca orice produs homemade, prezinta avantajul de a putea fi imbogatit, prin adaugarea de alte ingrediente, dupa gust, precum seminte, masline, legume deshidratate – ceapa, usturoi, sau ierburi aromate uscate.

In dieta dukan, painea se poate imparti in 4 bucati egale si va asigur ca o portie/zi este suficienta, incat sa va aduca aport de nutrienti si fibre. Se poate consuma de catre o singura persoana – 1/4 pe zi incepand cu etapa croaziera a dietei dukan.

Asigura necesarul de tarate de ovaz pentru 2 zile (60 gr. tarate ovaz = 4 linguri = 2 zile croaziera).

Astfel, consumand aceasta paine cate 1/4 din ea/zi,  in cele 4 zile pe care vi le recomand ca si consum in dieta dukan, mai suplimentati tarata de ovaz cu cate 1 lingura/zi (fie incorporata in alte preparate, fie mancate cu iaurt semi-degresat).

Painea se poate pastra in frigider in punga de plastic alimentar, pana la 7 zile. Daca nu o consumati in cele 7 zile, o puteti portiona si pune in pungi la congelator.

Nu trebuie sa va faceti griji de faina de migdale, am descris mai sus succint beneficiile ei, iar in dieta dukan este un aliment permis care inlocuieste folosirea uleiul de masline. Cantitatea din reteta este permisa pentru 4 zile de croaziera dukan, deci veti manca painea in 4 zile.

Motiv pentru care, va puteti bucura de o paine low-carb fara tolerate!

Tolerate intervin doar daca adaugati seminte (la alegere). Chiar si asa, puteti alege semintele de chia ce sunt considerate ca ingredient permis in dieta dukan. Lista de alimente tolerate in dieta dukan o gasiti 👉 AICI.

Daca ai incercat reteta, vino pe pagina de Facebook << Dukan Life Style >> unde am pregatit un album special pentru tine << Retete apreciate si incercate de cititori >> si unde poti sa-mi atasezi in comentariu o poza cu oricare din retetele incercate si apreciate ! 🙂 Sper ca vei fi placut surprins draga cititorule sa-ti vezi si aici pe blog, la finalul fiecarei retete, preparatul incercat si apreciat de tine !

Intucat semintele de cannabis nu contin THC (substantele psihoactive) nu vei trai nimic euphoric 😂 doar ca o sa te faca mai sanatos 👌 E safe 😉 Asa-i ca arata bine?! Chifle din faina de canepa o alta reteta sanatoasa si info gasiti 👉AICI.

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei 🤗

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤⤵⤵

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *