Dukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERAGUSTARIRETETE FARA TARATE DE OVAZ

Spinach Soufflé Pancakes (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

Spinach Soufflé Pancakes (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat/ Gluten free)

Usoare si pufoase, aceste clatite cu spanac sunt o gustare perfecta 👌 si foarte lenesa 😂 de weekend.

Imi plac provocarile, nu in mod special pentru castiguri materiale ci pur si simplu pentru ca imi plac competitiile ce scot din oameni tot ce e mai bun, care ii ambitioneaza si care ii fac sa se autodepaseasca uneori.

In campania lunii octombrie 🍂𝗣𝗼𝘃𝗲ș𝘁𝗶 𝘀𝗮𝘃𝘂𝗿𝗼𝗮𝘀𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗮𝗺𝗻ă #𝗳𝗮𝗿𝗮𝘇𝗮𝗵𝗮𝗿🍂 organizata de No Sugar Shop, aceasta este o alta reteta cu care voi participa (a cincea reteta), in care combinarea ingredientelor dau gust, textura si aspect.😋

Prin orice reactie la postare, pe pagina de Facebook – click aici 👉Dukan Life Style si pe Instagram – click👉 AICI,  ma puteti sustine in acest concurs. 🤗💋

Si pentru ca nu mancam doar dulciuri, hai sa preparam si o gustare sanatoasa!

Ingrediente:

Mod de preparare:

Mai intai de toate trebuie sa stim ca, un robot de bucatarie face toata treaba.

Pregatim formele 1-2 cate aveti, pentru ca puteti sa coaceti pe rand cate una. Le tapetam cu folie de transfer (acetofan) sau cu hartie de copt, stiti ca v-am aratat si AICI cum procedez daca n-am folie. Acum m-am invrednicit si mi-am cumparat. 😅

Blansam spanacul in apa cu putina sare pana se inmoaie cca. 10 minute. Il punem in strecuratoare si il lasam pana se scurge apa, daca il lasati cca. jumatate de ora nu este necesar sa il mai stoarceti, daca nu aveti rabdare il stoarceti putin in causul mainilor. Puteti folosi si spanac prefiert si congelat dar procedati la fel, il stoarceti putin.

Intr-un mic bol amestecm faina de cocos, proteina din soia, guma xantan si praful de copt.

In vasul robotului/procesorului/blenderului ce aveti voi acasa, punem spanacul, iaurtul, cele 2 galbenusuri, uleiul, mararul, nucsoara si sare dupa gust.

Vrum Vrum de cateva ori pana ce spanacul este bine maruntit.

Curatam cu o spatula peretii vasului, adaugam ingredientele uscate deja amestecate si incorporam putin cu spatula, pentru a nu se ridica pe peretii vasului, intr-o dezordine nebuna 😂 … riscul bucatarului. 😏

Punem apoi capacul robotului si mixam pana se incorporeaza bine. Nu am stat sa cronometrez pentru ca operatia se desfasoara cu rapiditate. Avantajul nostru cu tehnologia! Caci, dezavantaje, gasim daca stam sa ne gandim, insa nu este cazul aici, intrucat inca nu ne robotizam daca folosim cateva aparate casnice practice si foarte utile. 😜

Mixam cele 3 albusuri spuma cu un praf de sare. Petru o consitenta ferma, cand albumina este deja sparta, utilizati cateva picaturi zeama de lamaie.

Peste compozitia cu spanac adaugam 1/3 din spuma de albusuri si Vrum Vrum 2-3 pulsari pentru a fluidiza putin.

Scoatem compozitia cu spanac din vasul robotului si o punem intr-un bol incapator.

Adaugam si restul spumei de albusuri si o incorporam cu miscari usoare cu ajutorul spatulei, in asa fel incat sa pastram aerul in ea. Veti observa cu placere ca acest pas nu este greoi, intrucat faina de cocos in combinatie cu xantanul este foarte stabila si compozitia nu tinde deloc sa se lase ca la un aluat din fainuri conventionale.

Si iata aluatul nostru aerat si frumos colorat!

Ingingem o tigaie de teflon si doar pentru prima coacere o ungem cu putin ulei de masline sau de cocos si apoi  stergem cu un prosop de hartie. Pe mine ma ajuta foarte mult sprayul, intrucat imi da posibilitatea sa pulverizez foarte putin.

Asezam in tigaia incinsa formele deja pregatite, iar cu o lingura luam din compozitie si le umplem.

 

Punem capacul, iar dupa cca. 2 min. ridicam capacul si picuram o lingura de apa rece pe marginile tigaii, de jur imprejur, apoi punem din nou capacul. Acest procedeu face ca aburul care se formeaza sa coaca uniform sufleul nostru. Coacem in continuare pana la cca. 6 minute la foc potrivit (totul sub capac).

Intoarcem forma si mai coacem si pe cealalta parte inca cca. 6 minute.

Eu am copt 2 forme odata dar va sfatuiesc sa coaceti cate una. Este mai greut cand le intoarceti, pentru ca trebuie sa fti atenti sa nu va ardeti. Formele din inox fiind foarte fierbinti si apropiate una de cealalta a trebuit sa lucrez cu grija. Nici nu am facut poza la pasul acesta pentru ca eram atenta sa nu ma frig. 😅

Practic procedeul este usor cu putina indemanare veti reusi, iar cu o singura forma in tigaie este floare la ureche.

Pentru a intoarce cu usurinta puneti deasupra o bucata de hartie de copt si o farfurie mica. Cu o paleta ridicati forma din tigaie si rasuciti pe farfurie. Apucati de marginile hartie de copt si puneti forma din nou in tigaie, dupa care extrageti usor hartia de copt.

Cand sunt gata le scoatem cu paleta din tigaie le punem pe farfurie si le extragem cu usurinta pentru ca au fost tapetate.

Sunt foarte pufose, gustoase si sanatoase. Ramane sa alegeti voi cand si cu ce sa le serviti. Chiar si inlocuid painea sunt groazave!

Eu am mancat cu crema de branza, ceapa si seminte de canepa. 😋

Si acum vine partea cea mai interesanta. 😜 Fie ca nu avem starea necesara, nu avem timp sau pur si simplu nu avem indemanare, Spinach Soufflé Pancakes se poate coace si in cuptorul cu microunde cca. 5 minute la 600w.

Minunat nu-i asa?! Ma stiti ca imi place sa experimentez si daca tot am avut chef in weekendul acesta, de ce sa n-o fac ?!

Ungem cu ulei o forma de ramekin.

Umplem forma si o bagam la microunde.

Voila!

O gustare sanatoasa numai buna de luat la pachet cand mergem la serviciu. Eeeee, fara ceapa ca sa nu goniti colegii. 😜

Si mai si, vrei sa faci pancakes, pur si simplu pui cu lingura in tigaie si coci tot cu capac pe o parte si pe alta, cu un timp mai redus evident, pentru ca le faci mai subtiri.

Oricum le-ai coace, compozitia este foarte stabila, nu se intinde, nu se lasa se coace foarte frumos. Enjoy! O reteta cu trei modalitati de coacere, dupa starea si timpul fiecaruia. 🤗

Faina de cocos, obtinuta din pulpa nucilor de cocos, deshidratatata si degresata, este o alternativa bogata in fibre, saraca in carbohidrati, fara gluten, pentru a putea inlocui fainurile clasice din grau. Asadar, daca vrei sa prepari deserturi mai sanatoase, faina de cocos trebuie sa se regaseasca pe lista de ingrediente.

Mai mult decat atat, datorita continutului ridicat de fibre al fainei de cocos, aceasta nu iti ridica brusc nivelul de zahar din sange, ba chiar scade indicele glicemic.

Consumul de faina de cocos are efecte benefice asupra sanatatii tale, imbunatatind digestia, accelerand metabolismul si echilibrand nivelul de zahar din sange.

Un sfert de cana de faina de cocos contine 120 de calorii, 4 grame de grasimi, 4 grame de proteine, 16 grame de carbohidrati si 10 grame de fibre.

Da gust incredibil preparatelor si ofera textura. Dupa ce ati desfacut punga de faina de cocos inchideti ermetic, eventual puneti in punga ziplock si pastrati la frigider.

Puteti renunta la proteina de soia, insa eu am vrut sa cresc putin valoarea proteica a preparatului.

Ce vedeti in imagine este ce a rezultat din ingredientele retetei.

In dieta dukan, se pot consuma incepand cu etapa croaziera – toate intr-o singura zi de catre o singura persoana in zilele de proteina & legume (PL/PV).

Tips! 😏 Inlocuiti spanacul cu piure de mar, dovleac, banane, dupa caz si preferinta, adaugati indulcitor si arome dupa gust si veti obtine un verital desert low carb. 😋

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei. 🤗

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!

print

0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *