Dukan CROAZIERAPAINE/PIZZA/PASTE

CHIFLE dietetice (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

CHIFLE dietetice (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/ Low fat)

Incerc sa gasesc cat mai multe combinatii comestibile si sanatoase pentru paine 😉 Asa m-am gandit si la aceste chifle, sa incerc sa reduc glutenul din grau in compozitie. Stim, ca glutenul da elasticitate aluatului, dar nefiind vorba aici de cine stie ce nevoie de a modela am zis sa incerc si zic ca rezultatul este grozav.

Deci se poate sa ai un aluat de paine si cu o cantitate infima de gluten adaugat.

Cu siguranta ca ati vazut la TV,  dar ati si citit despre cate ingrediente contine chiar si o paine integrala, ingrediente mascate sub forma de substante chimice, care mai de care mai dubioase. Asadar pana si cea mai inchisa la culoare paine integrala, nu este cea mai sanatoasa alegere si cu siguranta are in compozitie daca cititi cu atentie ingredientele: aditivi alimentari, uleiuri hidrogenate, grasimi saturate si  colorant. De zahar nu mai incape vorba, mai toate tipurile de paine din comert contin zahar cu duiumul. Mie una, nu-mi place painea sa fie dulce precum cozonacul. 😏

Ingrediente:

Mod de preparare:

Amestecam toate ingredientele uscate intr-un bol incapator.

Setam masina de paine la programul pentru framantare + dospire, special pentru aluat fara coacere, doar framantare si dospire. De regula programul dureaza o ora si jumatate in functie de tipul masinii de paine.

Daca nu aveti masina de paine il puteti framanta si manual, insa trebuie sa-l lasati bine la dospit in mediu propice (la loc caldult).

Turnam in cuva masinii de paine apa calduta, uleiul si adaugam oul.

Adaugam jumatate din amestecul incredietelor uscate, peste care punem sarea si indulcitorul.

Continuam cu restul de amestec uscat si la final drojdia.

Este important ca drojdia sa nu intre in contact cu sarea de aceea am pus la mijloc sarea si indulcitorul.

Cand masina de paine a terminat programul, scoatem aluatul si il portionam  in cate  bucati dorim. Eu am facut 10 chifle de marime medie cantarind fiecare cate 100 – 105 grame aluat, insa puteti face si baghete. Modelam, presaram pe suprafata chiflelor tarate de ovaz sau seminte ce doriti voi dupa preferinte.

Le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt si coacem in cuptorul preincalzit la 180 grade cca. 45 min. – 1 ora, in functie de cuptorul fiecaruia.

Chiflele s-au rumenit frumos, au crescut, iar daca ciocanim pe spate suna a gol. Nu ramane decat sa le lasam la racit pe un gratar.

Parerea mea este ca-i o alternativa sanatoasa fata de ce cumparam din comert, unde culoarea unei paini integrale sunt convinsa ca nu este data de tarate in proportie de 100%, deci fibrele lipsind cu desavarsire.

Sunt pufoase si deloc umede.

In dieta Dukan alegeti lapte praf degresat ≤ 1% grasime, iar daca renuntati la faina de susan sau seminte (intrucat sunt optionale) veti putea manca aceste chifle incepand cu etapa Croaziera fara sa aveti ingrediente tolerate. Reteta este construita pentru 4 zile de Croaziera. Puteti astfel consuma 2 chifle si jumatate/zi. Suficient cantitativ dar si calitativ.

In etapa Croaziera puteti adauga faina de susan (sau seminte) doar sa tineti cont ca veti avea un ingredient tolerat.

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!


Reteta incercata si apreciata de cititori ❤️⤵️⤵️⤵️

print

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *