DESERTURIDukan CROAZIERARETETE in ETAPE

CHEC cu CAPSUNI (Fara faina alba/ Sugar Free/ Low Carb/ Low Fat)

CHEC cu CAPSUNI (Fara faina alba/ Sugar Free/ Low Carb/ Low Fat)

O reteta ideala de chec, capsunile sunt inca in sezon, iar lipsa fainii albe din grau si a zaharului alb rafinat, nu trebuie sa va impiedice sa o incercati, caci v-ati obisnuit deja in retetele mele cu aceste „lipsuri” ! 😜🤗

Ingrediente:

Mod de preparare:

Cantarim ingredientele uscate:

si le amestecam intr-un bol.

Intr-un alt bol incapator si adanc mixam albusul de ou + cele 2 oua intregi + indulcitorii, pana se omogenizeaza bine si devin o spuma densa.

Adaugam coaja rasa de lamaie/portocala, iaurtul si untul topit si racit (sau uleiul in functie de preferinta voastra) si mixam putin la viteza mica, pentru a le incorpora.

In compozitia rezultata adaugam si amestecul de ingrediente uscate, mixam tot la viteza mica pana ce le incorporam si pe ele.

Adaugam si capsunile taiate si amestecam usor cu o spatula. Evident putem folosi orice fruct care se incadreaza in lista alimentelor tolerate in croaziera – dieta dukan, mai mult sau mai putin de 300 grame cat am folosit eu, in functie de obiectivele fiecaruia.

Mai simplu de atat nici ca se poate! 😁

Partea ce mai grea este ca desi am terminat repede de preparat, acum e acum … trebuie sa asteptam 1-2 ore, pentru ca vom da la rece (frigider) compozitia. 😏 De ce facem asta?! Pentru ca lichidele se vor absorbi in intregime, iar compozitia se va ingrosa. In plus, ca tips, stiti ca dau tot din casa 😜 efectul unui chec crescut (mai ales ca nu contine ingrediente obisnuite) il poti obtine prin diferenta mare de temperatura, dintre compozitie si caldura din cuptor cand il vei coace. Eu am lasat compozitia in frigider peste noapte si am copt dimineata.

Compozitia ajunge pentru un chec mare, sau 2 mai mici. Eu am doua tavi de chec din otel, foarte calitative cu invelis antiaderent si dimensiuni de 18 x 9 cm si nu este necesar sa le tapetez cu hartie de copt.

Tavile de chec le tapetam cu hartie de copt, sau daca aveti tavi ca ale mele, doar pulverizam putin ulei de cocos. Puteti folosi ulei de rapita sau ulei de masline. Puteti coace in vas de yena termorezistent sau in orice alte tavi pe care le puteti tapeta cu hartie de copt.

Preincalzim cuptorul la temperatura maxima. Cuptorul meu electric ajunge la 250 grade Celsius – cuptor cu convectie (incalzire sus-jos fara sa folosesc ventilatia).

Bagam checul in cuptor, scadem temperatura la 220 grade Celsius, coacem 10 minute, apoi scadem temperatura la 190 grade Celsius si coacem inca cca. 25-30 minute, in functie de cuptrorul fiecaruia.

Faceti testul cu scobitoarea. Checul creste frumos, este usor umed, insa este tipic deserturilor cu fructe, foarte gustos si sanatos.

Iata asa checuri trebuie sa va iasa, sunt atat de delicioase si miros foarte placut.

Lasam putin sa se racoareasca tavile, apoi scoatem checul si-l asezam pe gratar. Nu lasati checul in tavi pana la racirea definitiva pentru ca se formeaza condens si se umezeste la baza.

Deserturile pot raspunde nevoilor tale, daca ai putina experienta, daca iti place sa experimentezi si evident daca esti pasionat si curios 🤔 cum ar fi sa mananci sanatos?!🤗

Cele doua checuri, la final cantaresc cca. 1200 grame. Desertul intreg poate fi consumat in etapa croaziera a dietei dukan, de catre o singura persoana in 6 zile. Contine 2 ingrediente tolerate: amidon alimentar din porumb si fructe. Taratele de ovaz folosite in reteta va asigura portia zilnica (30 grame = 2 linguri) obligatorie pentru cele 6 zile. Asadar impartiti checul in 6 parti si bucurati-va de un dulce sanatos si delicios! 😋

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei sanatoase.🤗

Indiferent daca avem sau nu o anumita problema sau afectiune, este indicat sa adoptam cu totii o alimentatie completa si echilibrata. Ideea este sa consumam portii echilibrate de proteine, grasimi, fibre si carbohidrati. Majoritatea nutritionistilor recomanda evitarea consumului excesiv de faina. Acest avertisment este valabil in special pentru faina rafinata. De zahar rafinat sa nu mai vorbim … cu totii stim efectele nocive si mai ales faptul ca poate fi inlocuit cu indulcitori naturali. 🤗

Merge de minune, dimineata la cafea! ☕ Va astept si pe voi sa-l incercati si sa-mi dati de veste. 🥰

Pofta buna s-aveti si o viata sanatoasa!

P.S. Nu uita sa dai LIKE paginii de Facebook Dukan Life Style si Instagram dukan.lifestyle pentru a afla cand postez alte retete noi, dar si alte noutati!

Daca ai gatit aceasta reteta si vrei sa o postezi pe retelele de socializare, foloseste hashtagul #dukanlifestyle

Iti multumesc! ❤


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!

print

2 Comentarii

    1. Buna, Alexandra!
      Desigur poti inlocui firele, avem in reteta destul aport de fibre din taratele de ovaz. Poti pune 15 gr. de amidon sau tot tarate de ovaz.
      Iti multumesc pentru vizita, sper sa incerci din retele mele si sa-mi dai de veste daca ti-au placut.🤗

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.