DESERTURIDukan CONSOLIDAREDukan CROAZIERA

BISCUITI cu OVAZ (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/Low fat)

BISCUITI cu OVAZ (Fara faina alba/ Sugar free/ Low carb/Low fat)

Studiile arata ca ovazul si faina de ovaz au multe beneficii pentru sanatate, printre care pierderea in greutate, nivel scazut de zahar in sange si un risc redus de boli de inima. Ovazul este incarcat cu fibre dietetice (mai mult decat multe alte cereale) si are o serie de proprietati de reducere a colesterolului.

Dar cum voi stiti deja toate beneficiile consumului de ovaz, iar mai multe detalii gasiti 👉 AICI, mai bine va las reteta, in speranta ca o sa va placa aceasta idee de desert nutritiv.

Ingrediente:

Mod de preparare:

Mai simplu de atat, nici ca se poate. 😜

Toate ingredientele le adaugam in vasul robotului de bucatarie (cel cu lama in „S”).

Eu, din cele mentionate la optionale am pus: 50 grame nuca maruntita, 50 grame ciocolata maruntita si 30 grame zmeura liofilizata. Asta tine de gustul fiecaruia, dar si de valorile nutritionale pe care doriti sa le obtineti.

Vrum vrum de cateva ori si gata compozitia, apoi o rasturnam pe o foaie din hartie de copt.

Intindem cu sucitorul de cca. 0,5 cm grosime. Dupa timpul pe care il aveti la dispozitie si ustensilele la indemana, decupati biscuitii. Eu am avut cateva forme dragute, dar nu-i musai, ii puteti decupa si cu cutitul sub ce forma doriti.

Adunam resturile si le intindem din nou cu sucitorul pana terminam de decupat toti biscuitii.

Transferam biscuitii pe o tava tapetata cu hartie de copt.

Coacem biscuitii in cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius, pentru cca. 15 – 18 minute. Biscuitii vor fi moi la atingere dar nu va speriati, cand se racesc, devin crocanti si super deliciosi.

In dieta dukan, pot fi consumati incepand cu etapa croaziera. Contine un ingredient tolerat – faina integrala de grau (pentru 3 zile/persoana), astfel din optionale mai puteti adauga in aceasta etapa a dietei doar un ingredient tolerat din cele enumerate – la alegere. Calculati al doilea ingredient tolerat pe care doriti sa-l adaugati in asa fel incat sa-l puneti in reteta pentru a putea consuma intreaga cantitate de biscuiti obtinuti in 4 zile. Gasiti lista ingredientelor cu cantitatile/zi permise 👉 AICI.

Va intrebati de ce in 4 zile? Simplu – pentru ca in reteta avem 40 grame unt, iar acesta (nu este un ingredient tolerat) este permis 10 grame/zi/persoana. 😉

In functie de marimea decupata va pot iesi cca. 28 biscuiti. Suficient ca o persoana sa manance 7 biscuiti/zi si sa-si satisfaca pofta de un dulce satios si nutritiv si sanatos.😋

Daca vreti si voi sa va delectati cu un desert rapid, va recomand reteta mea de biscuiti cu ovaz.

Aroma de caramel din indulcitorul natural brun, este grozava si se potriveste de minune in aceasta combinatie.

Nu uita sa dai LIKE paginii de Facebook Dukan Life Style si Instagram dukan.lifestyle pentru a afla cand postez retete noi, dar si alte noutati! ❤

Daca ai gatit aceasta reteta si vrei sa o postezi pe retelele de socializare, foloseste hashtagul #dukanlifestyle.

Impartasiti si celor dragi reteta, caci poate sunt printre prietenii vostri persoane interesate de aceasta dieta sau din varii motive au nevoie de idei sanatoase. 🤗

Merg de minune, dimineata la cafea! ☕ Va astept si pe voi sa-i incercati si sa-mi dati de veste. 

Pofta buna s-aveti si o viata sanatoasa!


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si veti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!

print

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.