Dukan ATACDukan CROAZIERAGUSTARI

PLACINTE aperitiv (Fara faina alba/ Low carb/ Low fat)

PLACINTE  aperitiv  (Fara faina alba/ Low carb/ Low fat)

Te scoate din impas cand nu stii ce sa mai gatesti si mai ales ca, poti valorifica ce ti-a mai ramas prin frigider la repezeala pentru umplutura, caci se poate adapta foarte rapid si usor.

Ingrediente blat:

Ingrediente umplutura:

  • 250 grame branza grunjoasa
  • 2 fire de ceapa verde sau 1 ceapa mica alba
  • 100-150 grame muschi file de porc afumat sau pastrama pui/curcan – se poate prepara si cu carne tocata slaba
  • 1 ou
  • verdeata marar/patrunjel – la alegere
  • ½ lingurita sare

Mod de preparare:

Separam albusul de galbenusuri.

Peste cele 3 galbenusuri adaugam uleiul (optional) si mixam energic.

Adaugam si restul ingredientelor : branza, iaurt, cele trei tipuri de tarate, laptele praf, amidonul (sau fainurile No Carb), praful de copt si sarea; mixand in continuare la viteza mica pentru a le incorpora.

Lasam compozitia sa se odihneasca si batem spuma cele 3 albusuri cu un praf de sare.

Peste compozitia obtinuta adaugam spuma de albusuri si amestecam cu un tel sau o spatula pana ce o incorporam, pastrand-o aerata.

Din jumatate de compozitie blat umplem cu ajutorul unei linguri forme din silicon, daca nu aveti forma speciala, portionata ca in imagine, puneti ½ din compozitie intr-o forma intreaga fie din silicon fie o tava tapetata cu hartie de copt (puteti face o singura placinta pe care apoi sa o portionati cu cutitul).

Coacem in cuptorul preincalzit la 180 grade cca. 20 min.

In timp ce primul blat al placintelor se coace ne ocupam de umplutura.

Taiem bucatele mici de muschi file sau pastrama si le “calim” la foc mic intr-o lingura de ulei masline extravirgin, peste care adaugam ceapa taiata pana aceasta se inmoaie putin.

Tragem vasul de pe foc, condimentam cu sare si piper, adaugam verdeata tocata marunt, branza, 1 ou si amestecam umplutura.

Scoatem tava din cuptor si cu o lingura adaugam umplutura peste blatul copt pe jumatate.

Din cealalta jumatate de compozitie blat ramasa, acoperim umplutura si presaram seminte.

Coacem in continuare cca. 45 min la 180 grade pana ce placintele devin rumene.

Asadar, placintele sunt gata, bune si calde si reci, dar mai ales bune de luat la pachet fara sa fim ispititi de a da navala in prima patiserie care ne iese in cale 😉

Grozava si cu carne tocata 🙂

In dieta Dukan daca alegeti varianta cu amidon (acesta fiind un ingredient tolerat incepand cu etapa Croaziera) placintele sunt permise incepand cu etapa Croaziera zile de proteina (PP) dar si zile de proteina & legume (PL) daca alegeti sa le consumati cu o salata sau diverse legume sub forma de piure sau la gratar.

Pentru etapa Atac a dietei dukan, va sfatuiesc sa inabusiti cu apa fara sa folositi uleiul de masline si sa nu alegeti varianta cu amidonul caci acesta este un ingredient tolerat introdus abia in etapa Croaziera. Puteti prepara placintele si cu carne tocata slaba (muschi de porc, vita, curcan sau pui) “calita” in apa si cu o ceapa, pana ce aceasta este gatita si urmand sa-i adaugati ou, branz si verdeata, condimente la alegere. In Atac folositi doar semintele de chia !  Va asigur ca ies la fel de delicioase ?

Pofta buna s-aveti !


Nota:

Click pe fiecare ingredient pe care doriti sa-l cumparati si ve-ti fi redirectionati catre comerciant.

Folositi codul lifestyle5 pentru a beneficia de un DISCOUNT de 5% din valoarea comenzii plasate pe No Sugar Shop !


Copyright©dukanlifestyle_2016_Materialele(text/imagini)sunt proprietatea autorului acestui site si sunt protejate de drepturile de autor conform legislatiei in vigoare (Leg. Nr. 8/1996).

Utilizarea lor integrala sau partiala, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Utilizarea retetelor in scop comercial, este interzisa fara acordul scris al autorului.

Cu multumiri!


Reteta incercata si apreciata de cititori ???❤⤵⤵

print

0 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *